• سه شنبه ٦ تير ١٤٠٢-١٩:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٧٠
در صحن شورا صورت گرفت؛ ۱۳_۱۵۸

به روزرسانی گزارش‌های حسابرسی شورای اسلامی شهر تهران/ آغاز قرائت گزارش‌های حسابرسی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در صحن شورا

در صحن یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای ششم قرائت گزارش‌های حسابرسی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شرکت ها، سازمان ها و مناطق شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پس از اتمام گزارش‌های مربوط به حسابرسی سال های ۱۳۹۶ تا 1399 شرکت ها، سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، در جریان برگزاری یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرائت گزارش سالهای 1400 و 1401 با ارائه گزارش حسابرسی شرکت مرکز معاینه فنی رسما آغاز شد.

پس از ارائه گزارش‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این مرکز در صحن شورا عملکرد شرکت مرکز معاینه فنی مطلوب ارزیابی و تکالیف تعریف شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه برای این مرکز به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

در همین خصوص محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌های حسابرسی همیشه با فاصله چند ساله قرائت می شدند، ارائه گزارش حسابرسی مربوط به سال های 1400 و 1401 را اتفاقی مهم در این حوزه توصیف کرد که در سوابق شورا برای اولین بار رقم خورده است.

وی از آماده بودن گزارش های حسابرسی سازمان ها و شرکت‌های شهرداری مربوط به سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : در صورت برنامه ریزی از سوی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران همه گزارش های مربوط به سال ۱۴۰۱ در سال جاری در صحن شورا ارائه خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: